Απολαύστε το ποπ κορν χωρίς ενοχές

Χωρίς ενοχές μπορούν τώρα να απολαύσουν οι λάτρεις τους ποπ κορν το αγαπημένο τους σνακ σε σκοτεινές αίθουσες ή όχι. Την περιεκτικότητά του σε θερμίδες και λιπαρά έρχεται να αντισταθμίσει η περιεκτικότητά του σε πολυφαινόλες. Μάλιστα, το ποπ κορν είναι πλουσιότερο σε πολυφαινόλες από τα φρούτα και τα λαχανικά, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν στο συνέδριο της Αμερικανικής Εταιρίας Χημικών, στο Σαν Ντιέγκο.

Ο Δρ Τζόε Βίνσον του Πανεπιστημίου του Σκράντον, της Πενσυλβάνια ανέφερε, οι πολυφαινόλες βρίσκονται σε μεγαλύτερη συγκέντρωση στο ποπ-κορν, επειδή περιέχει μόνο 4% νερό, ενώ στα φρούτα και λαχανικά που είναι πλουσιότερα σε νερό (90%), οι πολυφαινόλες είναι λιγότερο ευεργετικές.

Μάλιστα, οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι η φλούδα του ποπ-κορν είναι το πιο υγιεινό μέρος του, καθώς έχει περιέχει την υψηλότερη συγκέντρωση πολυφαινολών και φυτικών ινών. Συνολικά, η νέα έρευνα έδειξε ότι το ποπ-κορν περιέχει περισσότερες πολυφαινόλες από τους ξηρούς καρπούς και έως 15 φορές περισσότερες σε σχέση με τα τσιπ από δημητριακά ολικής άλεσης.

Επιπλέον, το ποπ κορν περιέχει ανεπεξέργαστα δημητριακά ολικής άλεσης, κάτι που δεν ισχύει για τα υπόλοιπα δημοφιλή σνακ. Μια μερίδα καλύπτει πάνω από το 70% της ημερήσιας κατανάλωσης πλήρων δημητριακών, σύμφωνα με τον Δρ Βίνσον.

Παρόλα αυτά, μεγάλη σημασία παίζει το βούτυρο ή το λάδι με το οποίο έχει παρασκευαστεί, καθώς και η ποσότητα του αλατιού, παράγοντες που θα μπορούσαν να το μετατρέψουν σε μια επικίνδυνη, ανθυγιεινή, διατροφική βόμβα.

Και για τη διάλυση κάθε παρανόησης, ο Δρ Βίνσον δεν παροτρύνει κανέναν να μην τρώει φρούτα και λαχανικά, αφού αυτά περιέχουν θρεπτικές ουσίες που δεν υπάρχουν στο ποπ κορν.