Mondo Biomarket

Ένας ανοιχτός κόσμος ποιότητας

Όταν δυο νέα παιδιά, δυο φίλοι από το Δημοτικό Σχολείο, φίλοι στο στρατό και πρώην συνάδελφοι αποφασίζουν να κάνουν κάτι μαζί, το αποτέλεσμα μπορεί να χαρακτηριστεί τουλάχιστον ελπιδοφόρο. Το νεαρό της ηλικίας του Γρηγόρη Δευτερέου και του Γιώργου Αθανασιάδη, ιδιοκτητών του βιολογικού Mondo Biomarket, δεν εμπόδισε την ανάπτυξη ενός αυστηρού επαγγελματισμού και όρεξης για ποιοτική δουλειά που απαιτούν οι καιροί και ο χώρος των βιολογικών προϊόντων.

Με σύνεση, αισιοδοξία και πολύ προσωπική δουλειά, οι δυο παλιοί φίλοι αποφασίζουν στις 29 Οκτωβρίου 2008 να ανοίξουν το εντυπωσιακό 200 τ.μ. βιολογικό σούπερ μάρκετ Mondo Biomarket στην περιοχή του Χαλανδρίου. Και αυτό δεν έγινε τυχαία. Και οι δυο για πολλά χρόνια υπάλληλοι σε μεγάλο κατάστημα του χώρου, απέκτησαν τόσο την κατάλληλη εμπειρία όσο και την κατάλληλη ευαισθησία ώστε να μπορούν να καταλάβουν ένα δύσκολο κομμάτι του εμπορίου ιδιαίτερα στο χώρο των βιολογικών: τον καταναλωτή! Η προσωπική επαφή με τους πελάτες, τα λάθη που παρατηρούσαν και δεν θα ήθελαν να επαναλάβουν, η εξυπηρέτηση, όχι με βάση το κέρδος, αλλά με βάση τις ανάγκες του πελάτη, οδήγησαν στη δημιουργία του συγκεκριμένου καταστήματος που θέλει «να περηφανεύεται» ότι καλύπτει όλα τα ψώνια σε βασικά βιολογικά είδη ενός νοικοκυριού.

lookΣυγκεντρωμένοι σε ένα μέρος πάνω από 6.000 κωδικοί, συσκευασμένα φρουτολαχανικά και κρέας, κάλυψη του 100% των πρώτων ειδών διατροφής, εξυπηρέτηση, πάρκινγκ, delivery, ωράριο σούπερ μάρκετ κ.α. κάνουν το Mondo Biomarket ένα κατάστημα ολοκληρωμένο, αξιόπιστο, που θα εξυπηρετήσει και τους πιο απαιτητικούς.

Συζητώντας με τον έναν εκ των δυο ιδιοκτητών, Γρηγόρη Δευτερέο (ο Γιώργος εξυπηρετούσε στο μαγαζί), για το θέμα των σούπερ μάρκετ που έχουν συμπεριλάβει και κάποια βιολογικά προϊόντα στα ράφια τους, λαμβάνω την απάντηση: «τα s/m δεν μπορούν ποτέ να ασχοληθούν με τα βιολογικά προϊόντα με τρόπο σοβαρό και υπεύθυνο. Έχουν συμπεριλάβει τα βιολογικά μόνο και μόνο για να μην χάσουν ούτε ένα ευρώ από τον πελάτη που μπαίνει μέσα. Ο ευαισθητοποιημένος καταναλωτής δεν θα πάει σε ένα συμβατικό σούπερ μάρκετ, με ελάχιστους κωδικούς βιολογικών για να ψωνίσει. Τα s/m  δεν θεωρούνται αξιόλογος ανταγωνιστής για εμάς».

Το κατάστημα, όπως μου λέει ο Γρηγόρης, επισκέπτονται πολλά νέα ζευγάρια με παιδιά και το κατάστημα διαθέτει μεγάλη ποικιλία παιδιών τροφών και παιδικών και βρεφικών ειδών.

cover